http://velvet.hu/blogok/balaton/2014/06/24/malackrumpli/
A legvidámabb barakk (most ez jó hír vagy sem?)
Első nap, előtte fekvés késő éjjel, ideges forgolódás, kelés hajnalban, rohanás, új év, új csapat, új külső, új tulajdonostárs.....de a régi elvárások, sőt! Még annál is több mivel tavaly nagy volt a hype, azaz magas fokon pörögtünk, mindenki rólunk beszélt (toltak minket rendesen, talán egy kicsit túl is) és a végén már mindenki nagyon nagy elvárásokkal érkezett, amelyet már igen nehezen tudtunk csak teljesíteni (miért nincs fehér abrosz, stb.).
Szóval itt az új szezon, rögtön első nap teltház délben, teltház este, 90%-ban törzsvendégek, jönnek, örülnek, hogy kinyitottunk, mindenki követte sorsunkat facebook-on és a blogokon, sokan jelezték is, hogy szívesen segítenének ebben-abban, csak nyissunk már ki végre! Végre tehát kinyitottunk, rögtön dzsihád van, sok vendég, kialakulatlan állapotok, néhány gép nem működik, elmegy az áram, de a végtelenül profi séf a csapatával ennek ellenére biztos kézzel küldi ki az ételeket.
Én a placcon csak üdvözlöm barátainkat, beszélgetek velük. Nem láttuk egymást 9 hónapja, hiszen mi csak innen ismerjük egymást, csak itt tudjuk egymásról, hogy fontosak vagyunk egymásnak. A tulaj "barátai" tehát a vendégek, azok akik évi 2-3 hónapig életben tartják lelkesedéssel a projektet. Tudom nem vagyok több mint egy 2-3 hónapra való jó ismerős, és ez így van rendjén. Mindezt azért írom, mert nem szeretném, hogy mások akik hozzánk jönnek "outsider"-nek éreznék magukat. A mai barátaink tavaly ilyenkor azt sem tudták, hogy a világon vagyunk, ma pedig örömmel jönnek mert tudják, hogy jó a hely hangulata, amit lelkesedésünk és a (jót) tenni akarásunk tölt meg.
Szóval kedves velvet, gyertek máskor is, és kérlek legyetek a barátaink.
Íztelen volt a szörp, túl édes volt a sütemény? Kérlek bocsássátok meg nekünk, így az első napon biztosan sokat hibáztunk.
Legközelebb pedig ha valami nem ízlik, kérlek jelezzétek nekünk, hadd hozzuk helyre és ha nem megy akkor életbe lép az a mondás miszerint: nálunk csak az elégedett vendég fizet!